Assassin's Creed 2

سازنده : شعبه ی مونترال یوبی سافت
ناشر : یوبی سافت
پلتفرم : PC X360 PS3 PSP
تاریخ عرضه : 17 نوامبر 2009 ، سه شنبه 26 آبان
ژانر : Action Adventure
موتور بازی : Scimitar

اولین نگاه به
Assassin's Creed 2



دسموند برگشته و این بار رنسانس شیرجه میزنه دوره ی یکی دیگر از اجدادش .
عرضه ی اساسینز کرید در سال 2006 مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال 2006 بود .
بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از 11 میلیون نسخه داشته باشد.
بازی شما رو به زمان جنگ های صلیبی می برد در نقش یک قاتل به نام Altair .داستان بازی بسیار قوی و جذاب بود . گرافیک دیوانه کننده و گیم پلی بسیار خوب .

تعجب بر انگیز نبود زمانی که یوبی سافت ساخت شماره ی بعدی رو اعلام کرد و ما خوش شانس بودیم که تونستیم Patrice Desilets خالق بازی دعوت کنیم برای اولین نگاه .
او گفت که شما باز هم دسموند را خواهید دید با این حال همچنان نقش اصلی او در بازی نا مشخص است البته او در این قسمت نقش پر رنگی را خواهد داشت .
Lucy بار دیگر برگشته است و نقش او را Kristen Bell ایفا خواهد کرد .


داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال 1486 بر می گردد و بازی در Venice, Florenceو Tuscany
خواهد گذشت .
بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید .

بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد . که پیشرو مافیا در آن زمان بوده است ! (اگه درست گفته باشم ! )
ما می دانیم که باز هم معبد بازگشته است .
یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود .

برخلاف الطائر ،Ezio یک قاتل به مثل الطائر نیست و او یک تاجر هم هست . اما در بازی شما نقش قاتل او را ایفا خواهید کرد .

خوشبختانه شما از کمک یکی از مهم ترین فرد در آن زمان یعنی Leonardo da Vinci بهره می برید . او دانشمند افسانه ای ایتالیا است که نقش کلیدی در بازی ایفا می کند .
Patrice Desilets درباره ی طراحی های داوینچی در بازی می گوید : طراحان ما بسیار هوشمندانه عمل کردند و توانستند ابزار های بسیار جالب و متنوعی و البته مفید را برای شما بسازند .

شیرجه زدن ها همچنان وجود دارند

یکی از جالب ترین این وسایل ، ماشین پرواز داوینچی است که داوینچی آن را به طور اختصاصی برای Ezio ساخته است !
که این دستگاه برای رهایی از دست دشمن های مزاحم ساخته شده است که می توانید آن را دور بزنید ! و شما در حال پرواز می توانید آنها را با تیر کمان بزنید .

ما توانستیم دموی پرواز Ezio را در بسیاری از نقاط مشاهده کنیم از جمله برج پیزا ؛ و در واقع برای رسیدن به نقاطی بهترین راه استفاده از این وسیله و از بین بردن دشمنان در هوا است .

فرود آمدن بر روی سقف ها کار مطمئنی است چون معمولا گارد های کمتری در این مناطق هستند .
به عنوان مثال Ezio به آسانی چند sniper را از بین می برد یکی از آنها را به داخل مرداب پرت می کند و سپس به سمت علف های خشک جمع شده روی هم ، می زند .

قتل ها همچنان هسته ی اصلی بازی را تشکیل می دهند ، سازندگان امکانات زیادی را به بازی اضافه کرده اند ، اما هنوز شما توانایی حمل یک شمشیر ، چاقو های پرتابی و چاقوی پنهان رو دارید .
آنچه در تریلر E3 مشاهد شد نشان داد که حتی می توان یک تپانچه را در آستین خود مخفی کرد ، اگر براتون کافی نیست شما می تونید دشمنان رو خلع سلاح کنید و از سلاحشان بر علیه خودشان استفاده کنید .

ونیز مکان های مخفی زیادی خواهد داشت ، مثل کانال ها .

طراحی محیط ها بسیار عالی است
شما می تونید هر موقع که می خواهید در آب شیرجه بزنید ولی باید دقت کنید که نفس Ezio محدود است .

امنیت جاهای مخفی کمتر شده است . دشمنان زیرک تر هستند و نقاط مخفی را چک می کنند .
شما مثل قبل نمی توانید به راحتی بین راهب ها مخفی شوید .

انیمشین شنا کردن بسیار عالی است

امکانات زیادی هم به بازی اضافه شده است به عنوان مثال شما می توانید خرید و فروش اسلحه ، زره کنید و یا افراد را استخدام کنید تا برای شما بجنگند .

یکی از مشکلات بازی اول ماموریت های تکراری بود که یوبی سافت آن را قبول کرده و هم اکنون 16 ماموریت مختلف در بازی وجود خواهد داشت .

Assassin's Creed 2 برای PC X360 PS3 و نسخه ای برای PSP عرضه خواهد شد . نام نسخه ی PSP هم Bloodlines هست .



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +
Assassin's Creed II Preview




ونیز
. ایتالیا.
قرن 15 (دوره رنسانس)

این شهر به ظاهر زیبا در واقعیت شهری پرجمعیت و طاعون زده با بخارهای بدبو است که بر خط ساحلی طولانی ایتالیا قرار گرفته است شما طبق هیچ شرایطی حتی برای کمک دلتان نمیخواهد به آنجا بروید در عوض خیلی دوست دارید که به شهر فلورانس بروید و در آنجا شراب خریداری کنید مطمئنا رنسانسی در حال وقوع است و بانو Vespucc گفته است که داوینچی را در حال حرکت با شی پرنده دیده است ولی این مکان بوی بدی میدهد البته این بوی بد نمیتواند این تمدن را برباد بدهد


خوشبختانه یوبی سافت مقدار کمی از واقعیت را پیاده کرده است که فقط این اجازه را به الطیر میدهد که درون کانالهای زیبا و زلال شهر ونیز شنا کند. در حقیقت دید شرکت یوبی سافت از دوران رنسانس ایتالیا دید خیلی زیبا و مثبتی هست از راههای مواج آبی شهر ونیز تا کلیساها و معماری شهر فلورانس. در حالی که در نسخه قبلی در زمان سومین جنگهای صلیبی که در آسیای میانه میافتد شهرهای آنجا در حال ویرانی بودند. این نسخه از بازی در دوران شکوفایی و خلاقیت هنر انسانها میگذرد که در نتیجه باعث میشود که ما صحنه های زیبای بصری را ببینیم
در این نسخه الطیر هم وجود ندارد داستان بازی در نسخه قبل در مورد گروهی از قاتلان بود که با گرفتن یکی از نوادگان آنها و قرار دادن او در ماشینی به خصوص قصد دسترسی به حافظه اجدادش را داشتند. شکی وجود نداشت که این ماشین دوباره به راه خواهد افتاد و این دفعه سراغ یکی دیگر از اجداد شما خواهد رفت کسی که او را Ezio Auditore di Firenzeمیخوانند.که قسمتی از سپاه قاتلان است و از خون الطیر میباشد و کاملا از نظر قیافه شبیه او است و صد البته کلاه مخصوص سفید رنگ او را نیز بر سر دارد.


ازیو قاتل حرفه ای تر از الطائر

Ezio یک قاتل حرفه ای و با پشتکار فراوان است. او در یک خانواده ی اصیل و نجیب زاده رشد کرده، و شباهت های زیادی به جدش الطائر دارد.او در رشته های شمشیر زنی، شعر و همچنین هنر تحصیل کرده است،و یک فرد بالغ و پیشرفته است.ازیو در خانواده ای بزرگ شده که در زمان خود خانواده ای کم نظیر بوده مردم شهر فلورانس این خانواده را بسیار قبول دارند، خانواده ازیو در این شهر مشارکت هایی با مردم دارن که در این بین دشمنان زیادی نیز دارند که ازیو برای کشتن این دشمنان وارد عمل می شود البته داستان بازی به این سادگی ها نیست.

داوینچی که یکی از اعضای دیگری است که در این بازی حضور دارد ادعا کرده است که تیغه های مچی دوتایی را خلق کرده است. اسلحه ای که کاملا شبیه تیغه مخفی الطیر در نسخه قبلی است با این تفاوت که بجای یک دست روی هر دو دست شما سوار است.
ازیو این هدیه مبتکرانه را دریافت میکند بعلاوه قابلیت جدید خلع سلاح کردن دشمنان و استفاده از اسلحه آنها بر علیه خودشان
تبر و شمشیر اسلحه مورد علاقه مردم این دوره است و با گرفتن هر اسلحه حرکتها و قابلیتهای زیادی برای ازیو باز خواهد شد.


ازیو سرعت عمل بالا و زیرکانه ای دارد

یوبی سافت شخصیت Ezio را به خوبی طراحی کرده به صورتی که که اون قابلیت های فراوانی نیز دارد که از مهمترین آن ها میتوان به شمشیر زنی با مهارت بالا ، شناگری ماهر و شخصی با خصوصیات فردی سریع و بهتر و ارتقائ یافته نسبت به الطائر در نسخه پیشین در تریلر هایی که ما دیدیم Ezio با سرعت بالای خودش که از دیوار ها و ساختمان های بلند شهر بالا میرفت ما را حیرت زده می کرد. این هم یکی از خصوصیات بهبود یافته شماره 2 بازی هست.همچنین بازی روال گذشته خودش یعنی گرفتن لبه دیوارها و برج ها برای بالا رفتن از بلندی ها را حفظ کرده است.در این نسخه بلعکس نسخه قبلی بازی که الطائر برای مخفی شدن در بین روحانیون قرار می گرفت. ازیو در میان مردم با هر لباسی می تواند مخفی و از چشمان دشمن دور بماند.هوش مصنوعی بازی بسیار بالا می باشد مثلا وقتی ازیو مراحل بازی را با مخفی کاری بیشتری انجام دهد بیشتر به نفع خودش خواهد بود در غیر اینصورت با خون و خونریزی که اجام میده و شهر زیبای ونیز را به کشتارگاه تبدیل کند مورد شناسایی ماموران قرار میگیره و کار برای ازیو بسیار سخت میشه زیرا این اخبار و بدگویی هایی که از اون گفته میشه موجب رسوایی اون موقع راه رفتن در شهر میشه و ممکن است جانش را به خطر اندازد. البته نگران نباشید شما میتوانید با کشتن افرادی که پشت سر شما حرف میزنند از شر آن ها خلاص بشین و درجه بدنامی خود را پایین بیارید.
هر جرمی که مرتکب می شوید, ثبت شده و جلوتر مورد توجه خواهد بود. هر رفتاری که از شما سر میزند در سیستم رسوایی (Notoriety System) گره می خورد, به اینصورت که سطح پاداش برای دستگیری شما در هر شهر متفاوت می باشد. برای مثال احتمال دارد این نتیجه بدست بیاید که بالاترین درجه پاداش برای دستگیری شما در شهر فلورانس باشد ولی در شهر ونیز عنوان ترسناک ترین مرد را داشته باشید. راه هایی هم وجود دارد که بتوانید رشوه دهید.


غافلگیری دشمنان هنگام مخفی شدن

افراد دیگری که در کنار لئو (Leo) هستند, بوتیچلی (Botticelli), خاندان قدرتمند مدیچی (Medici Family) و ماکیاولی (Machiavelli) مردی که برای اهداف خودش نقشه می کشد و کارت وفاداری به انجمن ادمکشان را دارد. در این اطراف دو جناح عمده در ایتالیای قرن پانزدهم فعالیت دارند: انجمن دزدان ونیز - که معنی آن آغاز کار مافیاست, و فاحشه های ونیز - از طبقه فوقانی.

تیم طراحی Ubisoft ازیو را مجهز تر و با مهارت ترش کرده : ازیو در بازی میتونه از انواع سلاح های سرد استفاده کنه که از میان آن ها میتوان تبر،گرز،نیزه را نام برد که هر کدام کاربرد های متفاوت خودشان را دارند. ازیو میتونه دشمنان را خلع سلاح کنه و از سلاح حودشان علیه خودشان استفاده کنه که البته بنده از نیزه جدیدی که به سلاح ها اضافه شده بسیار راضی هستم. این موضوع در شماره قبلی بازی به چشم نمیخورد و الطائر فقط با استفاده از شمشیر و جاخالی دادن میتونست حریف را از پای در بیاره که خوشبختانه این مشکل هم در این شماره حل شده و جای نگرانی ندارد. Ezio در طی بازی و مراحلی که انجام میدهد غیر از (سلاح های کوچک:تیغه هایی که در هر دودستش دارد و چاقو های کوچکی که برای پرتاب به دشمن استفاده میکند ) با خود سلاح دیگری همچون شمشیر حمل نمیکند زیرا اون توانایی های بسیاری در مبارزه بدون سلاح را دارد او میتواند بدون سلاح به راحتی از پس دشمنانن برآید او میتواند به دشمنان مشت، لگد و حتی با سر به ضربه بزند که این کارشون جای تحصین دارد.
بازی دارای سیستم گردش شب و روز است که در نسخه قبلی این گونه نبود واقعا باید به Ubisoft آفرین گفت طراحان بازی گیم پلی را طوری طراحی کرده اند که مانند گیم پلی تکراری شماره قبلی که باید میرفتی یه نفر را میکشتی یه اطلاعاتی میگرفتی و برای المعلم میاوردی که برای شما کسل کننده و تکراری میشد نیست و سازندگان یک گیم پلی کاملا زیبا با داشتن 16 ماموریت متفاوت و مجذوب کننده را طراحی کرده اند که پس از انجام یک ماموریت ماموریت بعدی جدای از قبلی ومتفاوت تر از قبل شما را مجذوب خود میکن و شما را پای PC یا هر پلتفرم دیگه ای میخکوب میکند.مراحل استراق سمع و جیب زنی به گفته سازندگان حذف شده و مراحلی چون تعقیب یک نفر در جمعیت انبوه و تعقیب فرد دیگری در حال فرار از شهر و دستگیر کردن او قبل از خارج شدن از شهر قسمتی از ماموریت های زیبای بازی می باشد که بقیش را هر وقت بازی به دستتون رسید و بازی کردین خودتون متوجه میشیند.


مهارت بالای ازیو در برابر دشمنان

داوینچی در بازی دوست و همیار ازیو هست و در راستای رسیدن به اهدافش به او خدمات و کمک بسیار میکند او در کارگاه خود وسایل زیادی را اختراع کرده که بعضی از این اختراعات را در خدمت ازیو قرار می دهد که از جمله این اختراعات و خدمات ماشین پردنده داوینچی است که چیزی فراتر از انتظارات را برآورده کرده و کمک بسیاری به ازیو می کند. ازیو باید خدارا شکر کند که شخصی مانند داوینچی به او خدمت می کند، ازیو در یکی از مراحل که در شب هست با ماشین پرنده داوینچی بر فراز شهر به پرواز در میاد و باید یکی از دوستانش را نجات دهد،البته استفاده و کنترل این وسیله به آن آسانی هایی که فکر میکنید نیست. شما باید جوری ماشین پرنده را کنترل کنید که انحراف پیدا نکند و به زمین یا ساختمان ها نخورد که کنترلش کمی سخت است و نباید از آن انتظار کنترل مانند وسیله پرنده در بازی Far Cry را داشت، البته اگه دستتون راه بیفته کار آسونی میشه خلاصه این که استفاده از این وسیله خیلی با حال و هیجان انگیزه ف شما مجذوبش خواهید شد.
یکی دیگر از خدمات داوینچی به ازیو ساخت دو عدد تیغه در هر دو دست ازیو می باشد که در نسخه قبل یک تیغه در یک دست بود که البته یکی از انگشتان الطائر قطع شده بود اما ازیو بدون اینکه انگشتانش را قطع کند با کمک داوینچی تیغه ها را در هر دودست قرار داده است.


ازیو بر فراز شهر با ماشین پرنده داوینچی

Assassin's Creed II چیزی فراتر از یک صحنه ساده از یک معامله خواهد بود, گرفتن ویژگیها و خصوصیات کلیدی از سرگذشت و ماجرای Altair و بسط و گسترش اونا در عین گسترش اندیشه های جدید.بیشترین جذابیت در این بازی اینه که Ubisoft مشکل ساختار ماموریت های سر هم بندی شده و فنا شده گذشته رو حل کرده .پیشرفت تک بعدی دربازی بزرگترین و مهمترین نکته جذاب برای خیلی ها بود.بنابراین دادن ماموریت به کارکترها واجازه دادن به اونا که نتیجه کارشونو ببینن منجر به خلق ماموریتهای جدیدی خواهد شد که این مساله بستر بزرگی از احساس رو بوجود میاره .
یکی دیگر از قابلیت های ازیو شنا کردن ماهرانه اوست که به راحتی در آب شنا میکند و جلو می رود که از جذابیت های دیگر این بازی محسوب می شود.
در Assassin's Creed 2 محل های زیادی برای مخفی شدن از دست دشمنان دارید بلعکس نسخه قبل فقط در یک گاری انباشته از کاه و بر روی پشت بام جای مخفی شدن بسیاری در گوشه و کنار شهر دارین البته تعداد سرباز ها هم نسبت به شماره قبل زیادتر و پیشرفته تر شده اند، که یک لحظه غفلط میتواند نبردی خونین را به همراه داشته باشد پس باید مواظب حرکاتتان باشید، البته وقتی سرباز ها شما را تعغیب می کنند همونطور که گفتم
مکان های زیادی همچون یک قایق پر از ماهی هست که میتوانید در آن مخفی شوید.


Ezio می تواند از بلندی ها به آب شیرجه بزنه

باید ببینیم که سیستم جدید Assassin's Creed در شماره دوم این بازی چگونه خواهد بود. ونیز و فلورنس از شهر‌های اصلی بازی هستند و همچنین شهر Ezio نیز ممکن است در بازی وجود داشته باشد که البته هنوز تایید نشده. اولین شماره از بازی Assassin's Creed، یک بازی عمیق و راضی کننده بود. استیل منحصر بفرد بازی بخوبی توانسته بود نقاط ضعف آن را پوشش دهد و به نظر می‌رسد که شماره دوم این بازی حللتی بسیار ویژه و بخصوص داشته باشد.

در حال حاضر 240 نفر ماهر بر روی این بازی کار می کنند. پس باید انتظار یک بازی فوق العاده را داشته باشیم من که بدجور منتظر این بازیم و حتم دارم یکی از بزرگترین بازی های صنعت گیم میشود.این بازی برای تاریخ شناسان هم سوژه ی خوبی است که از دوران رنسانس و معماری های آن زمان اطلاعاتی کسب کنند.




  نوشته شده در دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 10:19 ب.ظ توسط آرش علایی
      پیام ( ) | | لینک ثابت


نقد و بررسی Bully :Scholarship Edition

این بازی که برای PC به بازار عرضه شده است یک بازی  جذاب  و دیدنی است که برای علاقمندان به این دسته بازی ها  روانه بازار داغ بازی های کامپیوتری شده است .

این بازی  با ورژن های قبلی ان تفاوت هایی دارد که از جمله ی انها میتوان به این که تعداد ماموریت های بازی بیشتر شده است ( حدود 8تا) . 4 کلاس درسی جدید مانند بیولوژی و موزیک و ریاضی و جغرافیا به کلاس های درس بازی اضافه شده  است . مثلا این بار در کلاس های رزمی یه شما اموزش داده میشود که چگونه با حریفان خود مبارزه کرده و در کلاس های ژیمناستیک به شما چگونگی پرش و یک سری حرکات اکروباتیک که در مبارزات به کارتان می اید اموزش داده میشود .  SOUNDTRACK ( ترک های صوتی بازی خیلی خوب از اب درامده اند ) . 


زمانی که بازیکن در خارج از مدرسه به سر میبرد  یا در خارج از کلاس است باید با قلدرهای مدرسه دست و پنجه نرم کند که همیشه اماده درگیری و زد و خوردهای شدید  هستند . مثلا در قسمت هایی از بازی  قلدر ها بمب ها ی بد بو در جاهای مختلف  مدرسه کار میگذارند  و یا کمد های  بچه های دیگر را میشکنند که jimmy  باید جلوی انها را بگیرد تا  بتواند خود را به عنوان یک پسر شجاع به دیگر هم کلاسی هایش در مدرسه اثبات کند .  طراحی های جدید برای لباس های کاراکتر ها در نظر گرفته شده و قابلیت اجرای بازی به صورت minigame  هم وجود دارد . و برای ورژن xbox360  ان جایزه ها یی هم برای برندگان در نظر گرفته شده است . داستان بازی داستان پسری 15 ساله به نام jimmy Hopkins است که توسط مادرش به مدرسه bullworth academy فرستاده می شود  در این بازی هم مانند بازی های دیگر کمپانی rockstar  یعنی GTA ازادی عمل زیادی وجود دارد . مدرسه . کلاس های درس و ورزش موضوعات محوری این بازی هستند  بازیکن میتواند از مدرسه خارج شده و با اسکیت و دوچرخه مسافت هایی را هم بپیماید .


بازی دارای چند chapter  به قرار زیر است :
1) اول از این که jimmy  وارد مدرسه میشود در این حین دوستان و دشمنانی پیدا میکند که دشمنانش( قلدرهای مدرسه ) در مدرسه برای او دردسر هایی ایجاد میکنند
2) در این قسمت jimmy  محبوب تر شده ولی هنوز یه سری از بچه های گروه مقدماتی برای او دردرسر درست میکنند
3) در این قسمت jimmy  باید بر سر دوست دخترش با دیگر رقبا دست و پنجه نرم کند
4)  در این قسمت jimmy  تصمیم میگیرد یک ورزشکار حرفه ای شود اما در این راه نیاز به کمک دارد ....


5)  بعد از مدتی کوتاه  جیمی که محبوبیت به دست اورده از    bullworth academy  بیرون انداخته می شود ولی باید هر طورشده  دوباره به ان جا برگشته و اسم نویسی کند
6)  در این قسمت jimmy  باید در تابستان در یک سری مسابقات حساس شرکت کرده و کلکسیونی از دیدنی هایی که در بازی خواهید دید جمع کند
این بازی از موتور renderware   برای PS2 و Gamebryo  برای PC ,XBOX360,WII استفاده میکند و در ژانر بازی های اکشن ماجراجویی قرار میگیرد .




  نوشته شده در دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 10:17 ب.ظ توسط آرش علایی
      پیام ( ) | | لینک ثابت


نقد و بررسی بازی Left 4 Dead 2

http://www.left4dead2.de/Bilder/Left4Dead2Logo.jpg

نقد و بررسی بازی Left 4 Dead 2



بدون شک یکی از بهترین بازی‌های چند‌نفره‌ی سال قبل Left 4 Dead بود. این بازی بدلیل نوآوری‌هایی که داشت توانست تحولی را هر چند کوچک در سبک شوتر چندنفره ایجاد کند و همان‌طور که انتظار می رفت با واکنش خوبی از سوی منتقدین و بازیبازها روبرو شد؛ اما در حالی که بسیاری منتظر عرضه‌ی یک بسته‌ی الحاقی برای بازی بودند ناگهان Valve خبر عرضه‌ی شماره‌ی دوم بازی را اعلام کرد و جالب اینکه بازی قرار است در 17 November یعنی تقریباً یک سال پس از عرضه‌ی شماره‌ی اول روانه‌ی بازار شود. این موضوع مقداری غیر معقول است؛ ولی به هر صورت این تصمیمیست که Valve اتخاذ کرده و باید منتظر ماند و دید که آیا این شماره نیز می تواند موفقیت بازی قبلی را کسب کند یا خیر.

از اطلاعات و دموهای منتشر شده این‌گونه استنباط می شود که بازی تفاوت چندانی با شماره ی اول ندارد و سازندگان تنها ویژگی‌های لازم را به بازی اضافه کرده‌اند و سبک و سیاق کلی بازی تفاوتی نخواهد داشت. همانطور که می دانید Left 4 Dead چیزی به عنوان داستان نداشت و بخش تک نفره‌ی بازی هم صرفاً برای آشنایی بازیباز با گیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پلی طراحی شده بود. این بار نیز بازی تنها یک سوژه‌ی داستانی ساده دارد که بهانه‌ایست برای شروع بازی. Left 4 Dead 2 چهار شخصیت جدید را با نام‌های  Rochelle(شخصیت مؤنث بازی)،Coach ، Nick و Ellis معرفی می‌ کند که به طرز شگفت‌آوری آلوده به ویروس نشده‌اند و برای بقا می بایست زامبی‌های بخت برگشته را تارومار کنند. داستان این شماره یک هفته بعد از اتفاقات شماره‌ی اول به وقوع می پیوندد، جایی در جنوب شرقی آمریکا، نزدیک منطقه‌ی Savannah - چهار شخصیت یک‌دیگر را برای نخستین بار ملاقات می کنند و تصمیم می گیرند که به سمت New Orleans حرکت کنند تا به پایگاه نظامی مستقر در آن‌جا برسند. سازندگان وعده‌ی داستان بهتری را نسبت به قبل داده‌اند و همچنین گفته شده که هر مرحله یک سینماتیک به صورت جداگانه خواهد داشت؛ ولی در کل بخش داستانی L4D2 از اهمیت چندانی برخوردار نیست.

بخش تک نفره‌ی بازی بر خلاف شماره‌ی اول که چهار مرحله داشت با داشتن یک مرحله بیشتر، دارای پنج مرحله است. یکی از مراحل معرفی شده که به نظر می‌ رسد مرحله‌ی پایانی بازی باشد "The Parish" نام دارد. این مرحله در قسمتی از شهر New Orleans به وقوع می پیوندد (مرحله از یک اسکله شروع می شود؛ در مراکز مسکونی شهر ادامه می یابد و با عبور از یک پل به پایان می رسد) و جالب این‌که این مرحله در روشنایی روز انجام می شود! بله درست شنیدید در روشنایی روز! در شماره‌ی قبلی تمامی مراحل چه در بخش تک‌نفره و چه در بخش چند‌نفره در تاریکی شب دنبال می شد، اما این‌بار سازندگان برخی از مراحل را در روز طراحی کرده‌اند. البته این روشنایی تنها جنبه‌ی تزئینی ندارد و نوعی تنوع را در نحوه‌ی گیم‌پلی و رفتار زامبی‌ها ایجاد می کند (تا حدودی). به عنوان مثال Witch (نوعی زامبی ویژه در شماره‌ی اول بازی) که به هنگام شب یک‌جا می نشست و گریه می کرد و فقط هنگامی که مزاحم او می شدید به شما حمله‌ور می شد، به هنگام روز با حالتی مضطرب و آشفته در محیط پرسه می زند.

یکی دیگر از مراحل نمایش داده‌ شده "Swamp Fever" نام دارد و همانند شماره‌ی قبلی در دل شب انجام می شود. مهمترین ویژگی آن مردابی تاریک و سیاه بود که لرزه بر تنتان می انداخت. شما و همراهانتان می توانستید در مرداب حرکت کنید. زامبی‌ها نیز در مرداب به استقبال شما می آمدند. حرکت در آب بطبع با حرکت در خشکی متفاوت است. در آب؛ از سرعت حرکت شما تا حدودی کاسته می شود و می بایست هوشیارتر از قبل عمل کرد تا مبادا Tank یا زامبی‌های مشابه به لذت شما از کشتار پایان دهند! در کل به نظر می رسد مراحل بازی تفاوت‌های زیادی با هم داشته باشند و تجربه‌ی انجام هر یک متفاوت از دیگری باشد.

در کنار مراحل جدید، زامبی‌های جدید نیز به بازی اضافه شده‌اند. در بازی قبلی دو دسته زامبی وجود داشت. دسته‌ی اول همان زامبی‌های عادی (Common Infected) که به وفور یافت می شدند و دسته‌ی دوم نیز زامبی‌های ویژه (Special Infected). این‌بار گروه دیگری نیز به جمع زامبی‌ها پیوسته‌اند که از آن‌ها به عنوان Uncommon Common یاد می شود. این نوع زامبی‌ها حدفاصل زامبی‌های عادی و ویژه هستند و قابلیت‌های خاص خود را دارند و هر UC مختص یک مرحله است. یکی از Uncommon Commonهای معرفی شده با نام 'Hazmat' که در نگاه اول آرام به نظر می رسد، بدلیل جنس لباسش (به لباس آدم فضایی‌ها بیشترین شباهت را دارد!) تیرهای آتشین و همچنین کوکتل مولتف (Molotov) بر وی کارساز نیستند. Hazmatها 2-3 نوع هستند که تفاوتشان در رنگ لباسشان است. به عنوان مثال Hazmatهایی که لباس سبز‌رنگ دارند خطرناک‌تر از نمونه‌ی زرد‌رنگ خود هستند. علاوه بر Hazmat زامبی دیگری نیز از این نوع معرفی شد. این Uncommon Common که Mud Man نام دارد، در مرحله‌ی Swamp Fever ظاهر شد و تنها در همین مرحله حضور خواهد داشت. این UC معمولاً سینه خیز حرکت می کند و کمتر هیکل رعنایش(!) را به معرض نمایش قرار می دهد. در واقع قابلیت اصلی این زامبی پاشیدن گل برروی صورت شماست که برای مدتی دید شما را مصدود می کند. البته Uncommon Commonها در مد Versus قابل بازی نخواهند بود چراکه این‌کار تعادل بین دو گروه را برهم می زند. علاوه بر UCها، زامبی‌های ویژه نیز چند نمونه‌ی جدید دارند. یکی از زامبی‌های ویژه‌ی جدید Charger نام دارد. این زامبی به Tank بسیار شبیه است؛ اما عملکردش تا حدودی از Tank متفاوت است. Charger فرد خاطی را با دست پر‌قدرت خود از بالا به پایین می کوبد و تا زمانی که او را به درک نفرستاده، دست از این‌کار نمی کشد! اگر بدست Charger افتادید و دوستانتان هم در آن نزدیکی نبودند، باید خود را برای مرگ آماده کنید! البته اگر سریع باشید می توانید با سلاحهای سرد بازی (در ادامه در این خصوص توضیحات بیشتری داده می شود) مثل تبر با یک ضربه کار Charger را یکسره کنید.


به جز Charger زامبی دیگری نیز وجود دارد که آن را Spitter می نامند و شکل و شمایلی مؤنث مانند دارد. Spitter با مایه‌ی مخاطی موجود در دهانش که بیشتر به اسید شبیه است(!) از شما پذیرایی می کند. Spitter می تواند سم (یا اسید) را تا مصافت زیادی پرتاب کند. پس از اینکه مایه‌ی سمی روی سطح پخش شد، شروع به آسیب‌ رسانی می کند و میزان سلامتی (HP) شما و سایر نجات یافتگان را به مرور کم می کند. این سم رفته رفته از رنگ زرد به نارنجی و از نارنجی به قرمز تغییر پیدا می کند و میزان آسیب رسانی آن نیز به موازات تغییر رنگ، بیشتر می شود. به جز Spitter و Charger یک زامبی ویژه‌ی دیگر نیز وجود خواهد داشت که فعلاً خبری در مورد آن منتشر نشده است.

همه ی تغییرات بازی یک طرف و تغییرات اعمال شده در سلاح‌ها هم طرفی دیگر. سلاح‌ها تنوع خیلی بهتری نسبت به قبل دارند. در L4D از هر کلاس (Shotgun، Pistol و ...) تنها یک نوع اسلحه وجود داشت؛ اما در L4D2 از هر کلاس دو یا چند نوع سلاح در دسترس خواهد بود. از سلاح‌های جدید اضافه شده به بازی می توان به FN SCAR ، HK41SG1 ،MAC-10 ، SPAS-12 و صد البته AK-47 اشاره کرد. در کنار سلاح‌های گرم، قابلیت استفاده از سلاح‌های سردی چون تبر، اره‌برقی، ماهی‌تابه، چوب بیسبال و ... نیز وجود دارد که جذاب به نظر می رسند (برای لحظه‌ای تصور کنید که مغز یک زامبی را با ماهی‌تابه به مولکول‌های هوا پیوند داده‌اید چه حسی به شما دست می دهد؟!!). همچنین یک نوع Grenade Launcher به بازی اضافه شده که جمعیت انبوهی از زامبی‌ها را در یک چشم به هم زدن به درک می فرستد! حتی فشنگ‌ها نیز از تغییرات در امان نمانده‌اند و نوعی گلوله‌ی آتشین در بازی قابل استفاده خواهد بود. این نوع فشنگ‌ها به اسلحه‌ی خاصی احتیاج ندارند؛ بلکه در همان سلاح‌های عادی بازی مورد استفاده قرار می گیرند و زامبی‌های بیچاره را به آتش می کشند! برخی از اسلحه‌ها Silencer هم دارند که بیشتر جنبه‌ی تزئینی دارد. چون در L4D2 خبری از مخفی‌کاری و کارهایی از این قبیل نیست. همه‌ی این موارد دست به دست هم داده‌اند و تنوعی را در اسلحه‌های بازی ایجاد کرده‌اند و در این زمینه L4D2 یک سروگردن از شماره‌ی قبلی خود بالاتر است. البته Valve اعلام کرده است که آیتم‌ها و سلاح‌های بیشتری در بازی نهایی وجود خواهد داشت که می تواند به افزایش جذابیت بازی کمک زیادی کند.

HUD بازی برخلاف اسلحه‌ها تفاوت زیادی با شماره‌ی قبلی ندارد و همانند گذشته بسیار کار‌آمد است و فقط مقداری رنگ‌بندی و اندازه‌ی کادرها (مثل کادر میزان سلامتی) تغییر کرده است؛ ولی در کل همان چیزیست که قبلاً دیده شد (احتیاجی هم به تغییر و تحول نداشت).

بخش چند نفره‌ی بازی نیز دستخوش تغییراتی شده است. در L4D تنها دو Map قابل بازی برای مد Versus وجود داشت؛ اما این‌بار تمامی Mapهایی که در بخش Single Player و Campaign قابل بازی هستند برای مد Versus نیز در دسترس خواهند بود. علاوه بر Campaign و Versus، مد دیگری نیز در بازی وجود خواهد داشت که Valve فعلاً چیزی درباره‌ی آن نگفته است (در این‌باره شایعات زیادی وجود دارد ولی به طور رسمی چیزی اعلام نشده است). نحوه‌ی انجام این مدها هم همانند گذشته است. در بخش Campaign مثل گذشته بعد از پشت سر گذاشتن Chapterها و تجدید قوا در Safe House در مبارزه‌ی پایانی تا رسیدن نیروهای نجات مقاومت می کنید و سپس بوسیله‌ی هلیکوپتر یا وسایل مشابه با زامبی‌ها خداحافظی می کنید. مد Versus هم که از قسمت‌های بسیار جذاب بازی بود و بازیبازها را در قالب دو تیم (یکی Surviver و دیگری Infected) در برابر یکدیگر قرار می داد، مثل گذشته با همان ویژگی‌ها و مقداری تغییرات جزئی در دسترس خواهد بود.

قسمت صداگذاری و گرافیک بازی جهش قابل توجهی نخواهد داشت و همانند گذشته که این دو قسمت قابل قبول بودند، شاهد تغییر فاحشی نخواهیم بود. برخی از گرافیک L4D2 ایراد می گیرند و آن را برای یک بازی نسل جدید کافی نمی دانند؛ اما باید این نکته را در نظر گرفت که در یک بازی چند‌نفره‌ی آنلاین آن هم یک شوتر سریع و نفس گیر، کسی به گرافیک اهمیت نمی دهد بلکه اکثریت بازیبازها برای دسترسی به نرخ فریم بالا و همچنین Ping مناسب، بسیاری از افکت‌های بازی را غیر فعال می کنند تا بتوانند از یک FPS ناب و سریع لذت ببرند. سازندگان L4D2 نیز با درک این موضوع چندان برروی گرافیک بازی وقت صرف نکرده‌اند و تنها آن را در سطحی قابل قبول رسانیده‌اند و همان‌طور که گفته شد تنها تغییرات کوچکی در این بخش مشاهده می شود. مراحلی که در روشنایی روز انجام می شوند، دارای نور پردازی زیبایی هستند. همچنین مرحله‌ی The Parish که در روز انجام می گرفت دارای بخش‌های متنوع و جدیدی از قبیل پارک و محل‌های مسکونی بود. در شماره ی قبلی نیز برخی از مراحل بازی در قسمت‌هایی از شهر بود؛ اما زیبایی حال را نداشت. مرحله‌ی Swamp Fever با ظاهر شلوغ و در‌هم ریخته‌اش و جو خفقان‌آوری که بر آن حکم‌فرما بود، جذابیت خاصی داشت و در عین حال نیز ترسناک بود. بدنه‌ی یک هواپیمای سقوط کرده نیز که در وسط مرداب قرار گرفته بود، بر زیبایی آن می افزود (به نظر می رسد همه‌ی مسافرین هواپیما تبدیل به زامبی شده‌اند). اما یکی از جالب‌ترین پیشرفت‌های گرافیکی L4D2 نسبت به شماره‌ی قبلی خود تخریب‌ پذیری بالای بدن زامبی‌هاست که شما را ترغیب به کشتاری فجیع می کند! حتی گاهاً اعضا و جوارح داخلی بدن زامبی‌ها نیز قابل رؤیت است! افکت خون از لحاظ بصری تفاوتی با قبل ندارد؛ اما میزان خون زامبی‌ها تقریباً دو برابر شده است. کافیست یک زامبی را با Shotgun شکار کنید(!) تا خون همه‌جا را فرا بگیرد. افکت آتش و سایر افکت‌ها نیز مثل گذشته خوب هستند و خوشبختانه این افکت‌ها و کلاً اکثر پردازش‌هایی که در سایر بازی‌ها باعث افت فریم می شوند، در L4D2 تاثیر چندانی در فریم بازی ندارند (همانند شماره ی قبلی).


نقطه‌ی مقابل گرافیک بازی یعنی صداگذاری نیز دچار تحول خاصی نشده است. صداگذاری در یک بازی Horror (ترسناک) نقش مهمی دارد و به القای حس ترس و وحشت کمک زیادی می کند. هرچند L4D2 بیشتر اکشن است تا ترسناک؛ ولی با این وجود، صداهای بازی به انتقال حس ترس به بازیباز نقش بسزایی دارند و باعث هیجانی و نفسگیرتر شدن گیم پلی شده‌اند. نکته‌ی قابل توجهی در صداگذاری بازی وجود ندارد (در واقع به آن اضافه نشده‌ است) و فقط دیالوگ‌هایی که بین کاراکترها رد و بدل می شود از بازی قبلی بیشتر خواهد بود و درون مایه‌ی آن نیز طنز آمیز‌تر است. در واقع می توان بخش گرافیکی و صوتی بازی را در یک جمله خلاصه کرد: "چیز چندان جدیدی برای عرضه ندارد".

Left 4 Dead 2 همانند شماره‌ی قبلی خود جذاب است و می تواند دوست‌داران بازی‌های چند‌نفره را تا مدت‌ها سرگرم نگه‌دارد؛ اجازه دهید جمله‌ای را که در ابتدای متن بیان کردم تصحیح کنم: L4D2 تفاوت بزرگی با شماره‌ی قبلی خود ندارد؛ اما آن‌قدر تغییرات کوچک دارد که ارزش امتحان کردن را داشته باشد. برای قلع و قمع کردن زامبی‌ها می بایست چندماه دیگر صبر کنید. تا آن روز؛ خود را با کشتن زامبی‌های شماره‌ی قبلی سرگرم نگه‌دارید


  نوشته شده در دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 10:16 ب.ظ توسط آرش علایی
      پیام ( ) | | لینک ثابت


معرفی بازی فوتبال تکاملی حرفه‌ای ۲۰۱۰ Pro Evolution Soccer 2010

http://images.pricerunner.com/product/image/8007076/Pro-Evolution-Soccer-2010.jpg

سازنده     کونامی

منتشرکنندiه    کونامی

طراح(ها)     Shingo 'Seabass' Takatsuka (executive)
Naoya Hatsumi (producer)
Toru Nagai (artistic director)
Satoshi Suzuki (game mechanics director)
Jon Murphy (European team leader)

سری     فوتبال تکاملی حرفه‌ای

سیستم(ها)     ویندوز، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۲، پلی‌استیشن همراه، ایکس‌باکس ۳۶۰، تلفن همراه
تاریخ انتشار     ۱۹ اکتبر ۲۰۰۹

سبک بازی     ورزشی

تعداد نفرات ممکن     تک نفره، چند نفره

رسانه     دیسک بلو-ری، دی‌وی‌دی، یوام‌دی، جار
ورودی     کیبورد، موس، گیم‌پد




  نوشته شده در دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 10:16 ب.ظ توسط آرش علایی
      پیام ( ) | | لینک ثابت


نقد و بررسی بازی Red Faction: Guerrilla


       Red Faction: Guerrilla
Published by: THQ
Developed by: Volition
 Genre: Third-Person Shooter
Release Date:
US: June 2, 2009
Europe: June 5, 2009
Australia:June 4, 2009
MSRP: $59.99
Score:8.7                                                  


 نقد و بررسی رد فاکشن گوریلا-  پایان کلیشه

 مقدمه :

Red Faction : Guerrilla یک بازی Multi-Platform است که با موتور های Geo-Mod 2.0 , Havok Physics Engine و در نمایشگاه E3 برای اولین بار نمایش خوبی داشت و در حالیکه منتقدان در مورد موفقیت آن تردید داشتند . توانست در اواخر سال ۲۰۰۹ فروش و موفقیت خوبی کسب کند و بیشتر منتقدان امتیاز بالای ۸ را به این بازی داده اند و فروش خوب این بازی گواه موفقیت آن است.

داستان :

بازی RF: Guerrilla در سال 2208 یعنی 50 سال بعد از شماره اول RF و چیزی حدود 45 سال بعد از شماره دوم RF اتفاق می افتد. نیروهای همان (EDF (Earth Defense Force که در شماره اول به عنوان بیگانگان شناخته می شدند در این شماره تغییراتی کرده اند. EDFها انسان ها را دزدیده و آنها را مجبور به کار کردن جهت منافع خود می کنند. می توان گفت که EDFها دشمنان اصلی در نسخه RF: Guerrilla نیز هستند. در این نسخه بازیباز در نقش کاراکتر مردی به نام Alec Mason ایفای نقش می کند. او معمولآ ژاکتی سبز رنگ و نوعی شلوار مخصوص را به تن دارد. او مردی با گذشته ای کاملاً نامعلوم است ولی به طریقی به جنگ با EDFها پرداخته و یکی از ارکان گروه دوباره تشکیل شده ی Red Faction شده است.

 

گرافیک :

 شاهکار Volition فقط کم پلی نیست بلکه گرافیک بازی حیرت آور است محیط Open World بازی به هیچ وجه ساده وتکراری نیست و Red Faction: Guerrilla را با بازی های Open World معمولی مقایسه نکنید .بازی در کره مریخ است و محیط بازی حال و هوای مریخی را دارد که با ساختمانهای مختلف و زیاد که بطور خلاقانه و کاملا حرفه ای و با جزئیات بالا و در عین حال کاملا تخریب پذیر طراحی شده است . محیط بازی بسیار با کیفیت است و در طراحی آن از ابجکت های باکیفیت استفاده شده است یکی از مشخصه های خوب گرافیک دقت در طراحی انفجار است که حیرت آور است . نورپردازی بازی در حد خوبی است خصوصا نور خورشید که حس خوبی به بازیباز میدهد در کل گرافیک شاخصه های مختلفی دارد که در اکثر موارد Red Faction: Guerrilla بخوبی خودنمایی میکند.

گیم پلی :

این بخش بهترین بخش بازی است و این خود Red Faction: Guerrilla  را برجسته کرده است . بازی از دید سوم شخص در محیط باز به اصطلاح Open World و در کره مریخ جریان دارد . همه چیز تخریب پذیر است از خانه ها گرفته تا پل ها سنگر ها ماشین های سنگین و خلاصه خیلی چیز ها و تعدادی ماشین سنگین هم  در بازی وجود دارد که مانند بازی های هم سبک خود کارایی حتی بمراتب بیشتری دارند . انواع اصلحه های مدرن و مبتکرانه آیند که مربوط به حال و هوای فضا هست در طول بازی قابل استفاده است . هوش مصنوعی خوب بازی در محیط تقریبا شلوغ خودنمایی میکند . کیم پلی بازی سریع و در عین حال روان است و این را در طول بازی امتحان خواهید کرد . خلاصه هر چیز خوبی که برای یک بازی پر زد و خورد نیاز دارید در طول بازی خواهید یافت و این گیم پلی جذاب بازی است. 

صداگذاری :

شاهکار سازنده در این بخش هم بسیار موفق بوده صداگذاری پویای بازی حرف های زیادی برای گفتن دارد دوبله عالی بطوری که صدا با لب هماهنگ است و صدا محیط بسیار خلاقانه است و برعکس دیگر بازی ها صدای ناهنجاری را نخواهید شنید اما موسیقی بازی هماسی کار شده است و موسیقی همراه با ریتم بازی تغییر میکند و خلاصه صداگذاری در حد و اندازه یک بازی با کیفیت است. 

نتیجه گیری :

Red Faction: Guerrilla یک بازی بسیار با کیفییت و جذاب سال ۲۰۰۹ است که محیط  Open World  فیزیک عالی محیط شامل تخریب پذیری بالا و گرافیک عالی چیزی نیست که در هر بازی آن را یافت به هرحال با وجود جذابیت بازی برای من نظر نهایی باشماست.!

سیستم مورد نیاز بازی :

Minimum:

* OS: Windows XP / Vista
* CPU: 2.0 GHz Dual-Core Processor (Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2)
* Memory: 1 GB RAM / 15 GB of Hard Drive space
* Video Card: 128 MB 3D Video Card w/Shader Model 3.0 Support (Nvidia GeForce 7600/ATI Radeon X1300)

Recommended:

* OS: Windows Vista® for DirectX 10 * CPU: 3.2 GHz Dual-Core Processor (Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2) * Memory: 2 GB RAM / 15 GB of Hard Drive space * Video Card: 256 MB 3D Video Card w/Shader Model 3.0 Support (Nvidia GeForce 8800/ATI Radeon HD3850)



  نوشته شده در دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 10:12 ب.ظ توسط آرش علایی
      پیام ( ) | | لینک ثابت


کشتن غول اخر رزیدنت اویل5



 


 


 

زدن البرت:

شما در محیط قرار دارید که در ۴ گوش آن ۴ اهرم وجود دارد ١ از آن خراب است ! ٣ اهرم دیگر را بکشید در مقابل حمله او با

قرار دارد آن را بردارید و به طرف البرت شلیک کنید اگر تیر بیشتر RPG جاخالی دهید در گوشه سمت چپ شما اسلحه X زدن

را به شیوا بدهید بعد از دیدن تصویری وقتی او به طرف البرت شلیک RPG میخواهید از نردبان روبروی خود بالا بروید ! حالا

کرد البرت تیر آرپیجی را با دست میگیرد ! حالا شما با اسحه به تیر در دست البرت شلیک کنید بعد از دیدن دمویی دکمه

هایی که به شما گفته میشود را فشار دهید بعد از دیدن دموحالا شما در آتش فشانی قرار دارید :

مسیر روبروی خود را ادامه دهید بعد از دیدن دمویی باید با البرت مبارزه کنید :

کشتن آلبرت:

به صخره ی روبروی X او اینبار بسیار قوی است از دست او فرار کنید بعد از دیدن تصویر شما از شیوا جدا میشوید با زدن

خودذ بپرید و به راه سمت چپ بروید حالا البرت را میبینید از صخره بالا می آید به اسلحه به پشت او که ماده ی نارنجی رنگی

است چند بار شلیک کنید وقتی به به طرف دیگر صخره رفت بعد از دیدن تصویری میبینید شیوا در حال افتادن از صخره است

به راه جلوی خود بپرید در جلوی X شما باید با البرت شلیک کنید تا نگذارید به شیوا برسد وقتی شیوا نجات پیدا کرد با زدن

شما سنگ بزرگی است ! با زدن دکمه هایی که از شما خواسته میشود آن را به داخل آتش فشان حول دهید تا راه باز شود

حالا شیوا به پیش شما می آید با هم به صخره ی پشت سر خود بروید بعد از دیدن دمویی در مقابل حمله های البرت با زدن

دکمه هایی که از شما خواسته میشود دفاع کنید بعد از دیدن تصویر بر روی شکم او ماده ی نارنجی رنگی میبینید به آن

شلیک کنید حالا ماده ی نارنجی رنگ به پشت او می رود به آن شلیک کنید کشتن او بسیر راحت است فقط باید در برابر

حملات او دفاع کنید و به ماده ی نارنجی شلیک کنید باید چند بار این کار را تکرار کنید بعد از کشتن او و دیدن دمویی بازی

تمام میشود .



  نوشته شده در دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 10:10 ب.ظ توسط آرش علایی
      پیام ( ) | | لینک ثابت


دانلود سیو بازی ps3 save game :Dirt 2 : Ps3

http://www.blogcdn.com/news.bigdownload.com/media/2008/11/dirt2nov19.jpg



دانلود

حجم:808.51KB




  نوشته شده در دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 10:07 ب.ظ توسط آرش علایی
      پیام ( ) | | لینک ثابت


جدیدترین تصاویر از بازی Splinter Cell Conviction



  نوشته شده در دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 06:31 ب.ظ توسط آرش علایی
      پیام ( ) | | لینک ثابت


This Template designed by ParsTheme , Copyright © 2006 all rights reserved

تعداد کل صفحات: 168 1 2 3 4 5 6 7 ...